پیکر پاک ۴۵ شهید گمنام از مرز مهران وارد کشور می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام از ورود پیکر پاک ۴۵ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق مرز مهران به کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام، صبح امروز(۲۰ آذر) در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: در پنج شنبه هفته جاری پیکر پاک ۴۵ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق مرز بین المللی مهران با استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان وارد کشور می شود.

 

محمد حسن فولادی تصریح کرد: آیین تشییع شهدای گمنام در استان به عنوان برنامه اصلی، همزمان با سراسر کشور  در ۶ دی با پیام نورانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم به صورت باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام اجرا خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: روز جمعه ۲۵ آذر ماه سال جاری در قالب استقبال از شهدای گرانقدر هم باید مجموعه فرمانداری مهران و هم مسئولین ادارات در استقبال از آنها آمادگی لازم را داشته باشند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه پیکر پاک شهدا تا ۶ دی ماه سال جاری در معراج شهدا  حضور خواهند داشت، ابراز کرد: برنامه های فرهنگی با حضور نسل جوان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مانوس شدن با شهدا تدارک دیده شده است.

 

فولادی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان بر اسب رسانه سوار شده است و به دنبال این است که با تمام توان ضربه کاری خود را به نظام اسلامی بزند، گفت: حضور پیکر پاک شهدا فرصت مناسبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند نسل جوان با آرمان های شهدا است.

 

وی بیان کرد: شهرداری، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های فرهنگی ماموریت سنگینی در حوزه برانگیختگی عمومی و فضاسازی عمومی برای تشییع باشکوه پیکر پاک شهدا خواهند داشت.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام یادآور شد: لازم است که سازمان تبلیغات و هیئتهای مذهبی تمام قد پای کار بیایندو آموزش و پرورش باید با یک برنامه ویژه  در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مناسب اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 1238921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha