برگزاری جشنواره و نمایشگاه دست‌آفرین‌های هنر ایرانی در خرم‌آباد

حسن پور، از برگزاری جشنواره و نمایشگاه دست‌آفرین‌های هنر ایرانی در خرم‌آباد خبر داد.

عطا حسن‌پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهارداشت: جشنواره و نمایشگاه دست‌آفرین‌های هنر ایرانی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار می شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات صنایع دستی، توجه به اشتغال و تولید، ارج نهادن به تلاش‌های فردی و گروهی و شناخت مشکلات، رفع ضعف‌های احتمالی و اتقاء فعالیت کارگاه های صنایع دستی عنوان کرد.

 

وی افزود: پوشاک سنتی، صنایع کاغذی سنتی، آبگینه، صنایع چرمی، ساخت سازهای سنتی، صنایع چوبی و حصیری، صنایع دستی فلزی و صنایع سنگی از جمله رشته‌های فعال در این نمایشگاه خواهند بود.

 

حسن پور با بیان اینکه نمایشگاه آثار برتر، نشست های تخصصی و تقدیر از هنرمندان صنایع دستی از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره و نمایشگاه است، گفت: برگزاری این رویداد استانی، رشد و توسعه صنایع دستی، آموزش، افزایش تولید و رونق بازار کار هنرمندان صنایع دستی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: نمایشگاه و جشنواره دست‌آفرین های هنر ایرانی از 23 تا 25 ماه جاری در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار می شود.

کد خبر 1239423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha