پیام روشن مسابقات قرآن کریم همراه بودن جوانان و نوجوانان با معارف قرآنی است

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از برنامه های مسابقات کشوری قرآن کریم در قزوین گفت: این امر پیام روشن در عصری است که می خواهند بگویند جوانان و نوجوانان با معارف قرآنی همراه نیستند که این مهم نشان داد همراهی خوبی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی که امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، بیان کرد: مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی با حضور ۲۳۹ متسابق در ۱۹ گروه برادران و ۱۱ گروه خواهران از ۱۹ آذرماه در استان آغاز شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: نفرات برتر بخش خواهران یکشنبه ۲۰ آذر ماه مشخص و معرفی شدند و امروز هم از گروه های برتر آقایان تقدیر خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: برگزاری این مسابقات به همت و تلاش عزیزان در ماه ها قبل تا به امروز شکل گرفته و در استان قزوین قریب ۲ تا سه ماه جلساتی با محوریت مسئولان ارشد استان، دستگاه های اجرایی و الحمدالله با همت متولیان وقف که پشتیبانی اساسی را داشتند، برگزار شد.

 

حجت الاسلام مجیدی اعلام کرد: اتفاق خوبی که در کنار برگزاری مسابقات شکل گرفت که به برکت انوار قرآن کریم بود، شکل گیری بیش از ۴۰ محفل قرآن کریم در شهرها و روستاهای استان بود، این محافل با حضور قاریان کشوری شکل گرفت و تلاش شد عطر قرآن در سراسر استان منتشر شد.

 

وی گفت: اتفاق دیگر این بود چهره هایی که از همشهریان و هم استانی های با مسابقات همراهی کردند بیشتر از جوانان بودند و جلسات با محوریت جوانان و نوجوانان بود و این امر پیام واضح و روشن در عصری است که می خواهند بگویند جوانان و نوجوانان با معارف قرآنی و اهل بیت همراه نیستند که این مهم نشان داد همراهی خوبی دارند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: از همه دستگاه ها، مدیران و تلاش گران که دست برنامه قرآنی را گرفتند، حمایت کردند و همچنین تلاش همکاران برای برگزاری با شکوه این برنامه تشکر کرده و از رسانه ها و صدا و سیما هم تقدیر و تشکر می کنم.

 

کد خبر 1239685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha