قزوین درتولید و ترویج علوم دینی و معنوی در تاریخ اسلام اثرگذار بوده است

اعلایی گفت: قزوین استانی است که در تولید علوم دینی و معنوی و ترویج آن در تاریخ پرافتخار اسلام به خصوص تشیع اثرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی که امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، بیان کرد: قزوین استانی است که ریشه های پیشین آن در پرداخت به علوم مذهبی، تفسیر قرآن و فقه و علوم وابسته به شرعیت اسلام، ریشه های عمیقی است.  

 

استاندار قزوین ادامه داد: قزوین استانی است که در تولید علوم دینی و معنوی و ترویج آن در تاریخ پرافتخار اسلام به خصوص تشیع اثرگذار بوده و درخواست می کنم از کسانی که اولین بار به قزوین سفر کردند تاریخ قزوین را بررسی و مطالعه کنند.

 

وی عنوان کرد: آنچه در قالب نغمات و شعارهای قرآنی و علوم مربوط به قرآن توسط سازمان هایی در این برنامه ها بیان می شود، در واقع بیان شعارهای انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و توسعه نورانیت و معنویتی است که مردم با استقرار نظام جمهوری اسلامی رسالت خود می دانند و توانستند دراین مسیر نقش آفرینی کنند.

 

اعلایی خاطر نشان کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم  در این ایام توفیق برگزاری این مسابقات را داشتیم و از برگزاری این مسابقات و بانیان آن تشکر می کنیم.

کد خبر 1239696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha