ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران نیازمند همکاری همه ادارات و دستگاهها است

شهسواری گفت: ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران در استان کردستان نیازمند همکاری همه ادارات و دستگاهها است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی قادر به تامین شغل این قشر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علیرضا شهسواری صبح شنبه (۲۶ آذرماه) در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به برنامه هفتم به عنوان مبنای تصمیم‌گیری‌های نظام، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های خود را به دولت تقدیم کرده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان افزود: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۲۷ شهید، ۹ هزار و ۵۸۷ جانباز، ۸۳۵ آزاده در استان کردستان داریم و متاسفانه تعداد بیکاران فرزندان شهدا و جانبازان استان بالا است و نیاز است برای ایجاد اشتغال خانواده شهدا که از لیسانس تا دکترا تحصیکرده بیکار داریم، کارگروه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در استان تشکیل شود.

 

وی اعلام کرد: بنیاد متولی طرح مطالبات ایثارگران است و قادر به تامین شغل نیست و نیاز است سایر ادارات در این زمینه همکاری کنند.

 

شهسواری اضافه کرد: کمتر از پنج درصد کارکنان دولت استان از جامعه خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

 

وی یادآور شد: کسانیکه در مناطق عملیاتی بودند و آسیب دیدند اما مدارکی نداشتند حداقل خدمات ایثارگری و پنج درصد جانبازی به آنها تعلق می‌گیرد.

کد خبر 1240282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha