جلوه گری بدترین مصیبت جامعه امروز است

حجت الاسلام عزیزی گفت: جلوه گری بدترین مصیبتی است که امروز برخی از افراد جامعه گرفتار آن هستند و صفت های شیطانی همچون خودنمایی و تظاهر را خوب می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» شامگاه دیروز (26 آذرماه) یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب با محوریت جهاد تبیین همزمان با ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه و پایگاه شهیده فهیمی و قرارگاه فاطمه الزهرا (س) در مسجد حضرت زینب (س) روستای زرگر گفت: برپایی سفره احسان یکی از حسنات است که بانوان در ایام فاطمیه تدارک دیده اند از خدمات آنها قدردان هستم.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: دین تاکید بر استفاده از بهترین های در این دنیا هست اما تاکید ویژه نیز بر رعایت آداب در خصوص استفاده از نعمت های الهی دارد.

 

وی ادامه داد: اعضای خانواده قدردان خدمت به همدیگر باشند تا موجب خرسندی و شادی در بین افراد خانواده افزایش یابد زیرا این توصیه اکید در دین مبین اسلام است.

 

حجت الاسلام عزیزی افزود: جلوه گری بدترین مصیبتی است که امروز برخی از افراد جامعه گرفتار آن هستند و صفت های شیطانی همچون خودنمایی و تظاهر را خوب می دانند.

 

امام جمعه بیله سوار خاطر نشان کرد: جامعه یک حریم عمومی است و نباید با خودنمایی موجب افزایش گناه و رفتارهای شیطانی شد.

 

یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب با محوریت جهاد تبیین همزمان با ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه و پایگاه شهیده فهیمی و قرارگاه فاطمه الزهرا (س) در مسجد حضرت زینب (س) روستای زرگر شهرستان بیله سوار برگزار شد و مداحی و پخش احسان از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 1240576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha