نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کردستان برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان استان در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ظهر یکشنبه (۲۷ آذرماه) درجریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری اظهار کرد: پژوهش یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه است و توجه به این مقوله می‌تواند گامی مهم و موثر در جهت توسعه استان کردستان را در برداشته باشد.

 

 

فردین وکیلی پژوهش را یکی از ارکان پیشرفت هر کشور خواند و خواستار توجه بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی سطح استان به امر پژوهش و پژوهش محوری شد.

 

 

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سطح کشور به کمک پارک علم و فناوری وظیفه تولید علم در کشور را برعهده دارند که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور می‌تواند در تبدیل علم به ثروت و عملی کردن نتایج پژوهی نقشی مهم و مفید را ایفاء کند.

 

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برپایی غرفه دستاوردهای پژوهشی این اداره‌کل در زمینه فعالیت‌های پژوهشی در نمایشگاه یاد شده خبر داد و گفت: این اداره‌کل می‌کوشد تا با ترویج فرهنگ پژوهش و رویکرد پژوهش‌مدارانه در میان کارکنان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان مسیر دستیابی به پیشرفت و تکنولوژی در کشور را تسهیل نماید.

 

 

گفتنی است؛ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کردستان از 26 تا 30 آذر ماه در دانشگاه کردستان برپا شده است و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

کد خبر 1240689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha