رقابت ۱۵۰ بسیجی جهرم در مرحله دوم مسابقات قرآن بسیج

عزیزی نیا از برگزاری مرحله دوم مسابقات قرآن بسیج با حضور ۱۵۰ نفر در شهرستان جهرم خبر داد.

حسن عزیزی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول بین مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت، مرحله دوم به صورت شهرستانی است و مرحله سوم و چهارم به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم افزود: مرحله اول این مسابقات با رقابت بین قریب به ۸۰۰ نفر از پایگاه بسیج شهرستان جهرم انجام گرفت که از این تعداد قریب به ۱۵۰ نفر در ۲۳ رشته به مرحله شهرستانی راه یافتند.

 

وی به رشته های این دوره از مسابقات قرآنی بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از رقابت ها در رشته های حفظ قرآن، ترتیل، تحقیق، حفظ گروهی و خانوادگی در حال برگزاری است.

 

عزیزی نیا خاطرنشان کرد: همزمان با ایام شهادت «سردار حاج قاسم سلیمانی» مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج در روز پنج شنبه ۱۵ دی ماه برگزار می‌شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات قرآن بسیج با رویکرد جدید در مرحله اول با رقابت بین پایگاه های بسیج در مساجد آغاز شده و تا مرحله کشوری ادامه می یابد.

 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم با تصریح اینکه در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج ۱۱۸ هزار و ۶۷۳ نفر در کشور ثبت‌نام کردند که این تعداد در شهرستان جهرم ۸۰۰ نفر است، گفت: ثبت‌نام در مسابقات قرآن بسیج با رشد ۴۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته در این شهرستان مواجه شد.

 

وی بیان داشت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات می‌توانند برا اطلاع از جزئیات مسابقات به پایگاه‌های بسیج و یا به نشانی https://rubika.ir/my_quran در پیام رسان روبیکا مراجعه کنند.

 
کد خبر 1241032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha