پویش یلدای مهربانی برای خانواده‌های نیازمند کمیته امداد خوزستان اجرا می‎‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان، از اجرای پویش یلدای مهربانی برای خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد خبر داد.

حافظ منصوری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با این شعار «در طولانی‌ترین شب سال (یلدا) شادی را به خانه نیازمندان هدیه ببریم» اظهار کرد: نیکوکاران و حامیان ایتام و نیازمندان برای واریز هدیه، تهیه سبد غذایی، آجیل و میوه شب یلدا می‌توانند همچون سال‌های پیش دوباره شرکت کرده و آیتام را همسفره خود کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان، افزود: مردم خیراندیش خوزستان می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود مراجعه و کمک های غیر نقدی خود را اهدا نموده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند. 

 

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا، اضافه کرد: افراد نیکوکار از طریق شماره کارت 6037997950029802 نزد بانک ملی، کد دستوری #061*8877* و سایت ekram.emdad.ir می‌توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند.

 

منصوری، با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت فرزند معنوی‌شان (واریز ماهیانه) واریز کنند، ادامه داد: کمیته امداد استان خوزستان تعداد 30 هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

 

وی ضمن قدردانی از مشارکت‌های همیشگی خیرین و مردم نیکوکار و خیراندیش استان، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان، تصریح کرد: خیرین همچنین می‌توانند با اهدای عروسک‌ اسباب بازی کتاب لوازم تحریر و ...، لبخند را بر لبان کودکان یتیم نشانده و به زندگی آنان امید ببخشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به شماره های 3000333361 و 09165047878 ثبت‌نام و با انتخاب فرزندان معنوی،حامی کودکان یتیم شوند.

 

کد خبر 1241169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha