اجرای پویش احسان انار شب یلدا در مراغه

خبرگزاری شبستان: در آستانه شب یلدا یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به همت مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب الحوائج موسی بن جعفر (علیه السلام) مراغه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رئیس مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر(ع) مراغه گفت: برنج، روغن، مرغ، گوشت، خرما، ماکارونی، سیب، قند، چای و حبوبات از اقلام توزیع شده در این بسته‌ها است.

بخشایشی افزود: برای تامین و توزیع این بسته‌ها به همت خیران یک میلیارد تومان هزینه شده است.

همزمان شب یلدا و ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ۵ هزار بسته معیشتی هم به همت گروه‌های جهادی در مراغه توزیع می‌شود.

مسعود بخشایشی با بیان اینکه منابع مالی این پویش از طریق کمک‌های مردمی، مشارکت ستاد اجرایی فرمان(ره) و بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی شهرستان تامین شده، اضافه کرد: پویش «احسان انار شب یلدا» از سال ۱۳۹۷ تاکنون به طور مرتب برگزار شده و توزیع بسته‌های حمایتی مرکز تا حدودی هر سه‌ماه یکبار تکرار شده است.

وی در مورد اقدام خیرخواهانه قبلی این مرکز نیز اظهار داشت: طی آغاز سال تحصیلی نیز پویش «کوله مهربانی» برگزار، و ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار و اقلام غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

کد خبر 1241438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha