سوگواره «یاس نبوی» در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سوگواره «یاس نبوی» همزمان با ایام فاطمیه در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدی ستوده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سوگواره «یاس نبوی» همزمان با ایام فاطمیه در 16 امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از مهمترین محورهای فرهنگ فاطمی در سطح جامعه است و عاشقان اهل بیت (ع) مشارکت ویژه ای در این برنامه دارند.

 

وی اذعان داشت: برپایی نمایشگاه های مختلف با موضوع سیره و سبک زندگی آن حضرت و برگزاری محافل انس با قرآن کریم به نیت شادی روح طیبه آن حضرت از دیگر برنامه های معنوی به همین مناسبت است.

 

حجت الاسلام ستوده خاطر نشان کرد: سوگواره آن حضرت همزمان با مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت به ویژه سردار دل های شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد و از عموم آحاد مردم دعوت می شود تا در این آئین های سوگواری حضور فعال داشته باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: پخش احسان و کمک های مومنانه در بین اقشار نیازمند و بی بضاعت از محل نیات واقفین نیز از دیگر برنامه های همزمان با ایام فاطمیه است.

 

کد خبر 1241587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha