سوگواره یاس نبوی با حضور ۱۵۰ مبلغ دینی در اماکن مذهبی گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برگزاری سوگواره یاس نبوی با حضور ۱۵۰ مبلغ دینی همزمان با ایام فاطمیه در اماکن مذهبی گلستان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و عزاداری این ایام و تبیین معارف الهی، سوگواره یاس نبوی با حضور یکصد و 50 مبلغ دینی در اماکن مذهبی سطح استان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در جهت اعزام این مبلغان به اماکن مذهبی استان، جلسه هم اندیشی و هم افزایی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد و مبلغان اعزامی با وظایف و اهداف خود در این سوگواره ساس نبوی خود در این ایام آشنا شدند.

 

وی با بیان اینکه این مبلغان اعزامی از مبلغان حوزه علمیه قم و بومی استان هستند، ادامه داد: این مبلغان همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت به مدت هشت روز در اماکن مذهبی، امامزادگان و مناطق استان حضور می یابند و به نشر معارف دینی می پردازند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد، پاسخ به شبهات دینی مردم، مشاوره ازدواج، وقف، مسائل جوانان و بحث‌های عقیدتی را فعالیت های مبلغان اعزامی در این ایام برشمرد.

 

 

کد خبر 1241765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha