برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط کانون مشکات روستای قرطاول مراغه

رزمی گفت:کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی درحسینیه سالار شهیدان به همت کانون فرهنگی هنری مشکات روستای قرطاول برگزار شد.

«خدیجه رزمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌ آموزشی به همت کانون فرهنگی هنری مشکات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه و کانون خدمت رضوی امام زمان (عج) و مدارس متوسطه امیرالمومنین (ع) و حدیث و بهار برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه گفت: : برای موفقیت در برابر توطئه های دشمنان باید با شناخت و آگاهی در عرصه مجازی فعالیت های فرهنگی را سامان و تقویت کرد.

رزمی افزود:سرهنگ «علیرضا شاهوردی» رئیس اداره مواد مخدر شهرستان مراغه در این کارگاه آموزشی ضمن تبیین راهکارهای ساماندهی آسیب های اجتماعی پیش روی خانواده ها نسبت به کنترل فضای مجازی و هدایت و حمایت نسل جوان و نوجوان هشدار داد و در خصوص شناساندن تهدیدات و آسیب های ممکن این مهمان ناخوانده در این بستر نوظهور هوشیاری والدین را در این خصوص خواستار شد.

رزمی با بیان اینکه  امروز آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه خانواده‌ها و به ویژه جوانان را تهدید می‌کند،گفت: هدف و رویکرد از برگزاری این دوره،پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان بود.

مدیر مسئول کانون با اشاره به اینکه خانواده مهم ترین کانون بشری و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: حفظ حریم خانواده نقش بسزایی در مصون سازی این کانون در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمنان دارد.

 

کد خبر 1242207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha