برگزاری آیین تشییع شهدای گمنام

مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران از ساعت ۱۰ صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد که این مراسم به طور گسترده از شبکه های سیما پوشش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ پیکر پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران و ۲۰۰ شهید در مراکز استان‌ها امروز (سه شنبه ۶ دی) تشییع می‌شوند. در تهران پیکر شهدا از روبروی دانشگاه تهران به سمت معراج شهدا تشییع می‌شوند. این شهدا در عملیات‌های بدر، رمضان، کربلای ۵، کربلای ۶‏، والفجر یک، بیت المقدس و تک دشمن در سال ۶۷ در مناطق شرق دجله، شرق بصره، شلمچه و سومار به شهادت رسیده اند.

 

بنابراین گزارش، مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر 200 شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ساعت ۱۰ صبح به طور گسترده از شبکه های سیما پوشش داده می شود. شبکه‌های سیما این شور و همراهی مردم شهید پرور تهران را با استقرار ۹ واحد سیار با چند ده دوربین به صورت ثابت، حرکتی و هوایی در طول مسیر تشیع پوشش می‌دهند.

 

همچنین شبکه‌های سیما امروز به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماعات فاطمی را در میدان‌های هفت تیر، کاج، نارمک و فاطمی را که با حضور مردم برگزار می شود، پوشش می‌دهند.

 

مراسم وداع با شهدا در باغ موزه دفاع مقدس امشب ساعت ۱۸:۳۰ در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به صورت مستقیم از شبکه افق سیما پوشش داده می‌شود.

 

کد خبر 1242492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha