باید نسل جوان از قدرت ایران در منطقه و جهان مطلع شود

حجت الاسلام بیگ محمدی، یکی از راهکارهای افزایش آگاهی نسل جوان را برگزاری کرسی های آزاداندیشی و جهاد تبیین خواند و گفت: نسل جوان ما باید نسبت به جایگاه ایران در جهان و منطقه و قدرتی که به برکت خون شهدا کسب کرده واقف شود.

حجت الاسلام بیگ محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان در خصوص حماسه 9 اظهار کرد: این روز در تاریح ایران ماندگار است چرا که یادآوری حماسه بیدارگری ملت ایران همراه با بصیرت بود.

 

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با یادآوری اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون توطئه های بی شماری از سوی دشمنان برعلیه ایران اسلامی طراحی شده است، گفت: هربار مردم با بصیرت ایران با پیروی از ولایت فقیه سربلند از این آزمون بیرون می آیند و در حماسه 9 دی نیز شاهد بودیم که مردم با آگاهی هرچه تمام به صحنه آمدند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم به خوبی دشمنان داخلی و خارجی این نظام را شناخته اند، افزود:آنچه در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم بی ارتباط با توطئه دشمن نیست و از ملت انتظار داریم با بصیرت و آگاهی که دارد از کشور دفاع کند.

 

بیگ محمدی با یادآوری اینکه مردم به پای این نظام ایستاده اند که مایه عزت و دلگرمی است، گفت: از مسئولان نیز انتظار می رود نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نباشند، مردم ایران سزاوار مشکلات اقتصادی نیستند.

 

وی ادامه داد: نباید مسئولی با بی تفاوتی به مشکلات مردم، زمینه چنین اعتراضاتی را در کشور فراهم کند باید از اغتشاشات اخیر درس بگیریم و بهانه به دست دشمنان ندهیم که موجب چنین اتفاقاتی در کشور شوند.

 

این مسئول توجه به نسل جوان و نوجوانان در کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید زمینه آگاهی و بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاه ها را با برگزاری کرسی های آزاداندیشی فراهم سازیم.

 

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با تاکید به اینکه دشمن ساکت نمی نشیند و در کمین است، گفت: دشمنان این نظام تلاش می کنند از هر واقعه ای برعلیه نظام استفاده کنند و در این زمینه سرمایه گذاری های کلانی هم شده است. دشمن اینبار برای یک حرکت بنیان کن آمده بود ولی حضور به موقع نیروهای نظامی و امنیتی و آگاهی مردم بصیر موجب شد تا این نقشه دشمن هم ناکام بماند.

 

وی یکی از راهکارهای افزایش آگاهی نسل جوان را برگزاری کرسی های آزاداندیشی و جهاد تبیین خواند و گفت: نسل جوان ما باید نسبت به جایگاه ایران در جهان و منطقه و قدرتی که به برکت خون شهدا کسب کرده واقف شود.

 

بیگ محمدی با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی به فرمایشات رهبری در خصوص این شهید که از مکتب سلیمانی یاد کردند اشاره کرد و گفت: آن شهید مرد میدان بود و به آنچه می گفت عمل می کرد و ما می توانیم توصیه هایی ایشان را نصب العین کارهای خود قرار دهیم.

کد خبر 1242782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha