خدمت به مردم حمایت از اسلام است

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه جامعه ایثارگران رسالت بزرگی در جنگ ترکیبی دشمن بر عهده دارند، گفت: امروز اگر به مردم خدمت کنیم خود به خود اسلام حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری صبح امروز پنج شنبه (۸ دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که پرچم بلند اسلام را به دوش بکشیم و تبیینی که همه انبیاء الهی مسئولیت آن را داشتند ما هم در خدمت خانواده شهدا باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هدف از این سفر و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان این است که امیدافزایی کنیم و پرچمی که اینها به دوش کشیدند و الان هم هزینه هایش را با دردها، سختی و بی سرپرستی ها می پردازند، یادآور شویم که همچنان رسالتی بزرگ را بر عهده دارند و نباید غافل باشند و بدانند که همچنان در میدان جنگ ترکیبی با دشمن هستند.

 

وی با بیان اینکه تکلیف خود می دانیم که خواسته های این خانواده ها را بشنویم و به مسئولان بنیاد شهید و دولت و مجلس برسانیم تا مشکلات آنان برطرف شود، افزود: وظیفه خود می دانیم که از آرمان پیامبر و اهب بیت(ع) و نظام اسلامی با تمام وجود دفاع و تبیین کنیم چون محاسن کلام اهل بیت(ع) را بشناسند، بی‌شک از آنان پيروی خواهند کرد.
 

حجت الاسلام شکری تأکید کرد: اگر حیات طیبه می خواهیم باید امروز هم به کلام پیامبر(ص) عمل کنیم و اگر به مردم خدمت کنیم خود به خود اسلام حمایت می شود.

 

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم با اشاره به اینکه با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در استان، نگارش و تألیف کتابی پیرامون فضایل شهدا در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: بخش اعظم جمع آوری کرامات و فضایل شهدای خراسان جنوبی در حال انجام است امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

 

وی افزود: خوشبختانه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده است.

 

نوفرستی با اشاره به فعالیت دو هیئت آزادگان و کهف الشهدا در بیرجند، گفت: مراسم عزاداری این هیات تا شب شهادت سردار دلها ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1242912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha