گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز مهمان شهیدی گمنام

خبرگزاری شبستان: پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز طی آیینی تشییع و در این مرکز صنعتی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در این آیین گفت: اگر اراده خداوند و خواسته شهید نبود این شهید مهمان این مرکز نمی شد.
مصطفی وحیدزاده افزود: شهید افتخار داده است تا کارکنان از این شهید یاری بگیرند و قطعا شهید برکت آورده است به این مرکز و این افتخار بزرگی برای این کارکنان است.

وی تقارن تشییع این شهید گمنام را با شهادت فاطمه) و سومین سالگرد سردار سلیمانی موهبت خداوندی دانست و خاطرنشان کرد: امید که بتوانیم خادم این شهدا باشیم چراکه نام شهید واژه ای ساده نیست بلکه واژه ای است که در قرآن به اهمیت آن اشاره شده است.
وحیدزاده با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز به برکت شهداست، یادآور شد: در وقایع چند ماه اخیر دیدیم به خوبی متوجه شدیم شهدا چرا جان دادند که اگر جانفشانی آن ها نبود این گونه امنیت و آرامش نداشتیم.

پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با برگزاری آیینی در گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز تشییع و در این واحد صنعتی آرام گرفت.

کد خبر 1242987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha