بصیرت مردم؛ بهترین پادزهر مقابل التهابات اجتماعی ایجاد شده از سوی نظام سلطه

قاسمی با بیان اینکه بصیرت مردم؛ بهترین پادزهر مقابل التهابات اجتماعی ایجاد شده از سوی نظام سلطه برای بر هم زدن نظام سیاسی كشورها است، گفت: مردم ایران در حوزه بصیرتی و شناخت مسائل داخلی و جهانی یك سر و گردن از بقیه كشورهای دیگر بالاتر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود قاسمی، كارشناس مسائل سیاسی در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو با موضوع ۹ دی و تبیین بنیان‌های مردم در بصیرت افزایی با بیان اینکه بصیرت مردم؛ بهترین پادزهر مقایل التهابات اجتماعی ایجاد شده از سوی نظام سلطه برای بر هم زدن نظام سیاسی كشورها است، گفت: هم در قرآن و هم روایات به موضوع بصیرت بسیار تاکید شده است که ساده‌ترین و كوتاه‌ترین مفهوم آن فهم و عمل به موقع است كه مردم ایران در این زمینه بسیار خوب عمل می‌كنند.

 

وی در ادامه به مقایسه مردم ایران با سایر کشورها در بزنگاه‌های سیاس پرداخت و گفت:‌ مردم ایران در حوزه بصیرتی و شناخت مسائل داخلی و جهانی یك سر و گردن از بقیه كشورهای دیگر بالاتر هستند. وقتی مردم به موقع پشت صحنه‌ها و حقایق یك اتفاق را درك كنند و به موقع هم اقدام كنند، نشان می‌دهد دارای بصیرت كافی هستند.

 

قاسمی با بیان اینکه بصیرت تنها در مقوله های سیاسی خلاصه نمی شود، گفت:‌ اگر شخص در زندگی شخصی و كار خودش نیز اگر به موقع شرایط را ببیند و تصمیم درست بگیرد، همیشه رو به پیشرفت است و از دیگران هم جلوتر است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در مسائل اجتماعی و سیاسی نیز همین وضعیت حاكم است یعنی اگر ملت‌ها به موقع تشخیص دهند اتفاقاتی كه در حال رخ دادن است نقشه دشمن است و علیه آن اقدام كنند، قطعا همه توطئه‌های دشمن مانند ۴۳ سال گذشته خنثی می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و بیان اینکه در ۸۰ شهر دنیا علیه ایران تظاهرات شد و ۵۴ كشور از آشوب‌های ایران حمایت كردند، تصریح کرد: این یك جنگ تمام عیار رسانه‌ای بود اما مردم به خوبی جواب آنها را دادند كه ناشی از بصیرت ملت ایران دارد.

کد خبر 1243067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha