بصیرت مردم خنثی کننده فتنه ۸۸ بود

حجت الاسلام سرلک، بصیرت مردم را خنثی کننده توطئه دشمنان خواند و گفت: مردم در سایه بصیرت حماسه ۹ دی را رقم زدند و امروز نیز این بصیرت مردم خنثی کننده توطئه دشمن در جنگ ترکیبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز(8دی)، در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در محل کتابخانه فرزانگان فرسش الیگودرز برگزار شد، اظهارداشت: شهید سلیمانی خالص ترین افراد جامعه بود.

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه شهید سلیمانی حامی مظلومان جهان بود، افزود: شهید سلیمانی فقط برای خدا و انقلاب کار می کرد.

 

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه تکلیف الهی که بر دوش سردار سلیمانی بود وی به بهترین شکل انجام داد، گفت: خداوند بهترین مصلحت و سرنوشت را برای او رقم زد و شهید شد.

 

وی عنوان کرد: امروز مردم یک روستا زن و مرد برای پاسداشت مقام شهید سلیمانی در کتابخانه گرد هم آمده اند، بیانگر بصیرت این مردم ولایی است.

 

حجت الاسلام سرلک در ادامه با گرامیداشت حماسه ۹ دی عنوان کرد: بصیرت مردم در فتنه 88 توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 

وی با اشاره به حضور مردم صحنه و خنثی کردن فتنه 88، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار  و با بصیرت ایران اسلامی به لطف الهی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به میددان آمدند و این حضور سبب خنثی شدن فتنه دشمنان شد.

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به خنثی شدن توطئه دشمنان درفتنه ۸۸ ، حادثه طبس و در اغتشاشات اخیر، اظهارکرد: خداوند انقلابی را که برایش خون ها ریخته شده رها نمی کند.

 

کد خبر 1243116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha