فتنه کنونی و ۸۸ در جنگ شناختی دشمنان قرار داشت

حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه فتنه کنونی و ۸۸ در جنگ شناختی دشمنان قرار داشت گفت: نخستین رکن خنثی سازی فتنه‌ها، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی درخطبه های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهربا بیان اینکه قدرت طلبي، دنيا گرايي و حرام خواري سه عامل مهمي بود كه سبب رقم خوردن فتنه بزرگ ۸۸ شد گفت: حركت مردم آگاه و هوشيار ايران اسلامي در حماسه ۹ دي برخاسته از بصيرت،دشمن شناسي،وقت شناسي و حضور به ‌موقع مردم در صحنه بود.

 

امام جمعه مهدی‌شهر جنس فتنه ۸۸ با فتنه‌ای که در ماه‌های اخیر رخ داده را یکی دانست وگفت: یک انقلاب مخملی توسط دشمنان در این دو فتنه طراحی شده بود.

 

وی عنصر دروغ را مساله مشترک درفتنه سال۸۸ وفتنه کنونی عنوان کردوافزود: این نوع طراحی ها توسط دانشمندان روانشناسی، سیاسی، جامعه شناسی اندیشکده‌های بسیار قوی در آمریکا انجام می شود.

 

حجت الاسلام بارانی با اشاره به قرار گرفتن فتنه کنونی و ۸۸ در جنگ شناختی دشمنان اظهارداشت: دشمنان سعی دارند در این فتنه‌ها با دروغ به جنگ شناختی بپردازند.

 

امام جمعه مهدی شهر کشته سازی، توهین به مقدسات و مضاعف شدن فشارها و تحریم‌های دشمنان را از دیگر نکات مشترک فتنه ۸۸ وفتنه کنونی عنوان کردوافزود:نقش رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی نخستین رکن خنثی سازی فتنه‌ها هم در ۸۸ و هم در فتنه کنونی است.

 

وی بیان کرد: مردم برای اینکه به دشمنان نشان دهند که همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری هستندبار دیگر در روز ۹ دی با آرمان‌های انقلاب، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

کد خبر 1243292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha