دشمن شناسی، از ویژگی های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود

سردار طهماسبی با یادآوری اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفت و شناخت کامل از موقعیت ایران، جبهه مقاومت و جبهه دشمن و مزدوران آنها دفاع کرد، گفت: این شهید با اطاعت از فرمان رهبری توانست در پیروزی جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای ایفا کند.

ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن شناسی، بصیرت، عملگرایی و خدمت به مردم از جمله ویژگی های سردار سلیمانی بود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفت و شناخت کامل از موقعیت ایران، جبهه مقاومت و جبهه دشمن و مزدوران آنها دفاع کرد، گفت: این شهید با اطاعت از فرمان رهبری توانست در پیروزی جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای ایفا کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن امروز جنگ شناختی برعلیه ایران اسلامی به راه انداخته و از طریق رسانه های معاند سعی در براندازی نظام دارد، گفت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم ایشان مدت‌های طولانی است که به‌شکل فوری و قطعی به جهاد تبیین تأکید دارند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین از واجبات است و ارائه آن برای نسل‌های آینده لازم و ضروری است، درحال حاضر کشور ما در حوزه‌های مختلف مخصوصاً در منطقه جز کشورهای پیشرو است و حتی در حوزه های علمی و دفاعی از بیشتر کشورهای دنیا جلو هستیم.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه کارهای خوبی در کشور در راستای پیشرفت و آبادانی در حال انجام است، افزود: دشمنان تلاش‌ می‌کنند با سیاه نمایی در کشور آشوب و فتنه ایجاد کنند و کارها را بی‌ارزش جلوه دهند.

 

وی به برخی از برنامه های پیش بینی شده به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در زنجان اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت دهه مقاومت و آزادسازی زندانی‌های نیازمند به نیابت از حاج قاسم سلیمانی در دستور کار است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه برپایی میز خدمت و اردو‌های جهادی به همین منظور پیش بینی شده است، گفت: مهم‌ترین برنامه دهه مقاومت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در روز ۱۳ دی‌ماه با سخنرانی سردار «رونده» یکی از همرزمان و مشاوران سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1243350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha