جلسه بصیرتی ۹ دی در کانون صاحب الزمان (عج) درمیان برگزار شد

همزمان با ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جلسه بصیرتی به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای آ‌سفیچ شهرستان درمیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حماسه ۹ دی، نماد عزت،‌ استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند و در روز ۹ دی ماه ۱۳۸۸ حماسه‌ای ساختند که باری دیگر برگ زرینی در تاریخ این انقلاب محسوب شد و فتنه های دشمنان را در آسیب رساندن به این نظام و انقلاب خنثی کرد.

 

در همین راستا، در سراسر خراسان جنوبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای سرودهای انقلابی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و بصیرتی، برگزاری جلسات تلاوت و تفسیر‌ آ‌یات قرآن، نمایشگاه‌های عکس و پوستر با مضامین بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان و برگزاری مسابقات کتابخوانی در دستور کار قرار گرفت.

 

کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) روستای آسفیچ شهرستان درمیان هم با برگزاری جلسه بصیرتی،‌ این یوم الله را گرامیداشت. همچنین برپایی کرسی تلاوت آیاتی از قرآن کریم و حلقه‌های بصیرتی ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های این کانون در گرامیداشت ۹ دی ماه بود.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1243398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha