نقش  سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا بررسی شد

اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی و مطالعاتی در زمینه تبیین فعالیت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا»، در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی و مطالعاتی در زمینه تبیین فعالیت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا»، در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد. در این نشست ابعاد میدانی، حقوقی و بین المللی مبارزه با تروریسم و نقش برجسته سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا بررسی شد.

 

برگزاری میزگرد «مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در غرب آسیا» در تبیین فعالیت‌های سردار سلیمانی

 

بنابراین گزارش، از مهمترین موضوعاتی که قرار است در این نشست توسط سخنرانان و صاحب‌نظران مورد بحث و تشریح قرار گیرد می‌توان به مبارزه با تروریسم و افراطی گری در غرب آسیا (با تاکید بر کشورهای عراق و سوریه، مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا از دیدگاه حقوق بین الملل، نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا و نقش سازمان ملل متحد در حوزه ضد تروریسم در منطقه غرب آسیا اشاره کرد. در این نشست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، عباسعلی کدخدایی رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ایرج مسجدی سفیر پیشین ایران در عراق و ... حضور دارند.

کد خبر 1243402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha