گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها در قالب اجرای تئاتر بچه ها مسجد و وداع ماندگار

جابری انصاری با اشاره به اهمیت حفظ یاد و نام شهید سردار سلیمانی گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در قالب عناوین برنامه هایی همچون وداع ماندگار، لحظه ای خلوت و تئاتر بچه های مسجد یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی می دارند.

سعید جابری انصاری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه تبیین مکتب شهید سلیمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: توجه به مکتب شهید حاج قاسم رسالت و تکلیفی است که امروز فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با درک اهمیت آن نسبت به برپایی ویژه برنامه سالروز شهادت و دهه بصیرت فعالیت دارند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در قالب عناوین برنامه هایی همچون وداع ماندگار، لحظه ای خلوت و تئاتر بچه های مسجد یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی می دارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ویژه برنامه لحظه ای خلوت فرصتی برای یادآوری مکتب حاج قاسم به عنوان مکتب شور و شهادت و ایمان است. 

 

وی ادامه داد: اجرای طرح نامه ای به سردار دلها نیز از جمله طرح هایی است که به صورت هدفمند ویژه سه گروه سنی با همکاری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز و کانون فرهنگی هنری شهید آقایی انجام شد. 

 

عضو ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: تئاتر بچه های مسجد نیز از جمله فعالیت های نمایشی با محور مساجد است که در قالب ۲۰ گروه نمایشی به اجرای نمایش با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی می پردازد.

 

 

 

 

کد خبر 1243628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha