پویش ختم جمعی قرآن کریم هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برپایی پویش ختم جمعی قرآن کریم هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها خبر داد.

مهدی طاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش ختم جمعی قرآن کریم هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند با استفاده از لینک http://equran.jkqk.ir در این پویش مشارکت کنند.

 

وی اظهار داشت: علاقمندان علاوه بر قرائت جمعی در جلسات خانگی خود، دوستان و آشنایان خود را به این پویش دعوت کنید.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ثواب این تلاوت هدیه به روح فرمانده و شهدای جبهه مقاومت خواهد شد و از عموم مردم استان اردبیل درخواست داریم تا در این حرکت فرهنگی و معنوی مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

طاهری خاطر نشان کرد: توسل به قرآن کریم که کتاب آسمانی است جامعه ما را از هوس ها و شهوات شیطانی به دور نگه خواهد داشت و از عموم مردم دعوت می کنیم تا در این طرح معنوی مشارکت داشته باشند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: امیدواریم این حرکت فرهنگی یک قدم به سوی ترویج معارف قرآن کریم در بین آحاد جامعه باشد و در مسیر مکتب حاج قاسم که همان تبعیت از قرآن کریم و ولایت بود گام های اساسی برداشته باشیم.

 

کد خبر 1243899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha