مسابقه کتابخوانی «رهروان سردار» در لرستان برگزار می شود

راستخانه، همزمان با فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، مسابقه استانی کتابخوانی «رهروان سردار»

سید سجاد راستخانه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی مسابقه کتابخوانی«رهروان سردار» در سه بخش استانی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان افزود: این مسابقه کتابخوانی در راستای اشاعه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

 

وی بیان کرد: شرکت در این دوره از مسابقات کتابخوانی برای عموم علاقه‌مندان در سه گروه‌ سنی کودک (7 تا 11 سال)، نوجوان (11 تا 18 سال)، جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا)، در سه بخش خاطره گویی از لحظه شنیدین خیر شهادت سردار در قالب کلیپ، معرفی کتاب با موضوع ایثار و شهادت در قالب کلیپ و نقاشی به عنوان بخش ویژه کودک با موضوع شهادت سردار دلها میسر است.

 

راستخانه عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی« رهروان سردار» به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir  برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از امروز، 12 دی ماه آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در نهایت به نفرات برتر هر بخش از مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
راستخانه با بیان اینکه نوآوری در شیوه اجرا، صدای رسا و استفاده از لحن کلام و زبان بدن، رعایت پوشش و محتوای کلیپ ارسالی منطبق بر شئونات اسلامی از شرایط شرکت در بخش پویش مسابقه است، گفت:  آثار ارسالی باید با گوشی موبایل و به صورت افقی ضبط شده و حداکثر مدت زمان و حجم آن به ترتیب ۵ دقیقه و ۵۰ مگابایت باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: ضبط کلیپ به گویش های لری و لکی نیز مجاز بوده و معرفی آثار چاپ شده نویسندگان بومی از امتیاز ویژه برخوردار خواهد بود.

کد خبر 1243963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha