سردار سلیمانی طرح نیل تا فرات اسراییل را با شکست مواجه کرد

سردار فلاح زاده با اشاره به تفکر راهبردی سردار سلیمانی در میدان مبارزه با استکبار گفت: سردار سلیمانی طرح نیل تا فرات اسراییل را با شکست مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار فلاح زاده، جانشین نیروی قدس سپاه در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب امامین انقلاب و برگرفته از مکتب مولا علی (ع) است، گفت: بسیجیان بی نام و نشانی همچون سردار سلیمانی امام را یاری کردند. سردار سلیمانی در طی سال های خدمت خود از جبهه شوش تا عملیات بیت المقدس و تنگه رقابیه حضور داشت و در عملیات بیت المقدس یکی از فرماندهان نام آور خرمشهر بود.

 

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی طرح نیل تا فرات اسراییل را با شکست مواجه کرد. حماسه های او در جنگ 33 روزه و 11 روزه در جبهه مقاومت موجب شد تا طرح های آمریکا در مورد داعش و تجزیه سوریه با شکست مواجه شود.

 

وی با بیان اینکه تلاش و تفکر سردار سلیمانی منجر به فرار آمریکا از افغانستان شد، گفت: تفکر راهبردی سردار سلیمانی در یمن رژیم صهیونیستی را در باتلاق گرفتار کرد.

 

سردار فلاح زاده خدامحوری را یکی از ویژگی های برجسته سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی همانند امام (ره) مردم دوست و مردم دار بود. در ادامه این حرکت هنر رهبر انقلاب نیز یکپارچه کردن اراده ارتش های انقلابی دنیا در برابر ارتش های استکباری است. زینبیون، فاطمیون و رضویون همگی از ارتش هایی هستند که در مقابل داعش قرار گرفتند و این هنر بی بدیل رهبر انقلاب بود. نظریه پرداز اسراییلی در این رابطه می گوید رهبر انقلاب هنر بکارگیری ملت های مسلمان برای رفع خطر از کشور خود بلاد اسلامی را دارد که البته برخی امروز این موضوع را در داخل کشور درک نمی کنند.

 

وی ولایت مداری و اطاعت پذیری از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی در صحنه های مختلف نبرد همواره تا سر حد شهادت اطاعت پذیر بود و تدابیر رهبری را به درستی اجرا می کرد و همواره خود را سرباز مکلف ولایت می دانست.

 

 

کد خبر 1244048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha