دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل امور مالیاتی لرستان برگزار شد

دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکردر راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل امور مالیاتی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان امروز در این کارگاه  آموزشی، اظهار داشت: ترویج فرایض امر به معروف و نهی ازمنکر بستر تقویت شاخص های دینی و گامی مهم  در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

ابراهیم بهروج افزود: توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی، دینی و اسلامی از راهکارهای اساسی مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست‌.

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش در راستای تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه تزریق آگاهی‌های مناسب از طریق آموزش، تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

 

بهروج ادامه داد: تلاش می شود از بستر فضای مجازی برای نهادینه سازی ارزش های چون امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

 

در ادامه این جلسه رحیم زیودار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل به ارائه گزارش عملکرد این ستاد پرداخت.

 

گفتنی است، این دوره آموزشی در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر به همت شورای امر به معرف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان لرستان با حضور دبیران شهرستان‌ها امور مالیاتی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

 

کد خبر 1244050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha