همایش قرآنی «سردار دلها در قاب سرداران کوچک» در تبریز برگزار شد

در آستانه سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، همایش قرآنی «سردار دلها در قاب سرداران کوچک» در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،در این آیین که در ادامه سلسله برنامه‌های «جان فدا» برای بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و ترویج و تبیین سیره وی در میان جوانان و نوجوانان در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد، قاریان ممتاز قرآنی استان به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

اجرای دسته‌جمعی سرود پرطرفدار «سلام فرمانده» توسط کودکان و نوجوانان حاضر از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

در این آیین همچنین از حافظان نوجوان بالای بیست جزء قرآن کریم تجلیل شد.

از دیگر برنامه‌های ویژه در این آیین تهیه دهها قاب عکس سردار سلیمانی با ابتکار و سلیقه خود کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه بود.

گفتنی است این محفل در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های «جان فدا» و عرض ارادت اهالی حوزه فرهنگ و هنر به ساحت شهدا و به ویژه شهید سلیمانی برگزار شد و دو محفل قرآنی دیگر در روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء ‌در مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرک رازی لاله و مسجد الصادق (ع) ولیعصر برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش برگزاری نمایشگاه عکس،‌ خوشنویسی،‌ نقاشی، پوستر و ویترای از ۱۲تا ۱۴دی ماه در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز، برگزاری کارگاه خوشنویسی در ۱۴دی ماه در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز، اکران فیلم‌های مستند، کوتاه و نماهنگ با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم از ۱۲تا ۱۴دی‌ ماه در مجتمع سینمایی ۲۲بهمن تبریز و ویژه برنامه «جان فدا» روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۵ در تالار صیامی مجتمع سینمایی ۲۲بهمن از برنامه های ویژه گرامیداشت هفته مقاومت است.

کد خبر 1244153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha