اخلاص رمز جاودانگی مکتب شهید سلیمانی/ راهبرد انشقاق و تجزیه در ایران اسلامی جواب نخواهد داد

سردار معروفی با بیان اینکه اخلاص رمز جاودانگی مکتب شهید سلیمانی است گفت: شهید سلیمانی تربیت شده در مکتب عاشورا و امامین انقلاب است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سردار حسین معروفی در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در جمع مردم سمنان  با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها شهید مدافع حرم نیست، بلکه شهید تمدن سازی نوین جهان اسلام است گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: ذوب در ولایت و معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی و اعتقاد به فدا شدن در راه حقیقت دین و ولایت از او یک شخصیت برجسته ساخت.

 

وی با اشاره به نقش  ملت بزرگ ایران که ملتی هوشمند است وبا هدایت الهی امام خمینی(ره) همه اقوام و مذاهب در سرنگونی حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با حسن ظن به خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.

 

سردار معروفی با تأکید براینکه ملت ما و انقلاب ما در مجاهدت ۴۳ ساله خود توانسته‌اند قابلیت‌های بزرگ و متحیرزا برای  جهان اسلام و مقابله با دشمن به وجود آورند ادامه داد: خروجی این مجاهدت، عزت، مقاومت و بازدارندگی دشمن برای ملت ماست.

 

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابری که ملت ایران مظلومانه توده های ملت پیروز شد،اضافه کرد: خودباوری در دوران سازندگی و عبور از شرایط سخت فتنه سال۸۸ و خلق حماسه نه دی نشان هوشمندی ملت بزرگ ایران بود.

 

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین پس از آن در جریان ۸۸ که علیه ایران فتنه انداختند مردم با هوشیاری حماسه ۹ دی را رقم زدند و پیامی به دنیا صادر کردند که ما نمی گذاریم واقعه کربلا دوباره تکرار شود و این از نشانه های هوشمندی مردم  ایران است.

 

وی با تأکید بر اینکه پیام ما به بدخواهان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران این  است که هوشمندی ملت‌ ایران و نظام اسلامی این راهبرد انشقاق به نتیجه نخواهد رسید،ادامه داد: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این نظام و حکومت در گام دوم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید.

 

سردار معروفی افزود: دشمنان ما بدانند که امروز انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ایران بر اساس معیار اباعبدالله الحسین(ع) است و در این منطق بن بست ها شکسته می شود و این یک واقعیت و حقیقت است که این انقلاب صاحب دارد و منطق این ملت منطق عاشورا است. حاج قاسم سلیمانی از نفس خود عبور کرده بود و با شهادت شهید سلیمانی در قلب ملت ایران به عنوان یک نماد جاویدان شد و این عصاره انقلاب اسلامی ایران است.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: حاج‌ قاسم محور عاشورا و شیعه را با شهادت خود نشان داد که ویژگی‌هایی نظیر غیرت، رفاقت، ناموس‌پرستی، مردم‌نوازی، ولایت‌پذیری و ولایت‌باوری در آن موج می‌زند.

 

 وی با تبیین نظام مدیریتی حاج قاسم سلیمانی،بیان کرد: حاج‌ قاسم نشان داد که لباس و مکان و زمان برایش مهم نیست.

 

سردار معروفی با بیان اینکه حاج‌ قاسم بزرگ‌ترین شخصیت فرهنگی در ایران است؛ چرا که نگاه‌ها را تغییر داد، گفت: حاج‌ قاسم با حضورش در خط مقدم محور مقاومت، به مردم این محور نشان داد که جان‌پناهشان فقط ایران است.

 

 

 

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه اخلاص رمز جاودانگی مکتب شهید سلیمانی است تاکید کرد:  اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند متعال از شاخص ترین ویژگی های شهید سلیمانی است.

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نیز دشمنان هرچه علیه کشور و نظام تلاش کردند مردم آنها را با بصیرت خود خنثی کردند اظهار کرد: در سال ۹۸ حاج قاسم را شهید کردند تا قلب جهان اسلام از کار بیفتد اما ۲۵ میلیون نفر از مردم با هر نگاهی زیر پیکر مطهر او را گرفتند که این نرم‌افزار انتقام از دشمنان و نظام سلطه بود.

 

سردار معروفی  به جمله‌ای از امام(ره) که فرمودند انقلاب زنده است اشاره داشت وتاکید کرد: امسال نیز که دشمن با عملیات رسانه‌ای و روانی جدی به دنبال تصرف ذهن ملت ما بودند، باز هم شکست خوردند و پاسخ خود را در تشییع شهدای گمنام در سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) گرفتند.

کد خبر 1244219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha