اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام شرکت پتروشیمی شیراز

سهام شرکت پتروشیمی شیراز بر اساس آمار و ارقام بازار سرمایه در هفته های اخیر با اقبال سهامداران و سرمایه گذاران روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سهام شرکت پتروشیمی شیراز بر اساس آمار و ارقام بازار سرمایه در هفته های اخیر و در پی افزایش و تدوام تولید با اقبال سهامداران و سرمایه گذاران روبرو شده است.

تداوم تولید و فعالیت های شرکت پتروشیمی شیراز، جلب اعتماد سرمایه گذاران و سهامداران در بازار سرمایه کشور را در پی داشته است و موجب می شود زمینه ایجاد ارزش افزوده و تولید و اشتغال در قدیمی ترین واحد تولید محصولات پتروشیمی در کشور تداوم داشته باشد.

سهام پتروشیمی شیراز از 21 آذر، مجددا در روند افزایش قیمت قرار گرفت و طی سه هفته گذشته، کاهش قیمت را جبران کرد و در پایان معاملات روز 11 دی هم قیمت هر سهم پتروشیمی شیراز به 80 هزار  ریال رسید و انتشار گزارش مالی آذرماه پتروشیمی شیراز در 10 دی ماه نشان می دهد که شرکت پتروشیمی شیراز از نظر آمار و ارقام، روند رو به رشد و امیدوارکننده ای پیش رو دارد. 

میزان فروش محصولات پتروشیمی شیراز در آبان امسال حدود 146 هزار تن محصول بود که در گزارش فعالیت ماهانه آذر این میزان به حدود 198 هزار تن رسید که شامل 73 و نیم هزار تن فروش داخلی و 124 و سه دهم هزار تن فروش صادراتی است که نسبت به ماه گذشته رشد 36 درصدی داشته است.

مبلغ فروش محصولات پتروشیمی شیراز در آذرماه، 2 هزار و 531  میلیارد تومان بود که نسبت به آبان رشد 29 درصدی داشته است.

با این روند رو به رشد، پیش بینی می شود که اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز افزایش یابد و با چشم انداز روشن شکل گرفته شاهد افزایش قیمت این سهم بنیادی و ارزشمند در هفته های آتی باشیم. 

کد خبر 1244569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha