تکریم و تجلیل از مادران شهداء یک وظیفه دینی است

رستمیان در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه های سالروز وفات حضرت ام البنین(س) گفت: مسئلان دستگاه های مختلف فرهنگی و اجرایی استان البرز از ۱۵ دی تا ۲۲ این ماه با حضور در محضر مادران و همسران شهداء از مقام رفیع آنان تقدیر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سلیمان رستمیان در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه های سالگشت روز وفات حضرت ام البنین(س) گفت: مسئلان دستگاه های مختلف فرهنگی و اجرایی استان البرز از ۱۵ دی تا ۲۲ این ماه با حضور در محضر مادران و همسران شهداء از مقام رفیع آنان تقدیر می کنند. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: تقدیر و تجلیل از مادران و همسران شهداء به مناسبت سالگشت روز وفات حضرت ام البنین(س) و در دهه بصیرت انجام می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقام عالی خانواده شهداء اظهار کرد: ویژه برنامه های متنوعی برای تقدیر از مقام مادران شهداء و همسران شهداء در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: مشارکت تمامی مسئولان و متولیان فرهنگی استان برای اجرای طرح حضور در محضر مادران شهداء و همسران شهداء با هدف تجلیل از ایثارگری آنان و گذشتن از فرزند و همسرشان در راه رضای خدا انجام می شود.

 

 

کد خبر 1244612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha