اقدام مجله شارلی ابدو  ناتوانی غرب در مقابله با قدرت  ایران را نشان داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام مجله شارلی ابدو گفت: این اقدام ناتوانی غربی ها در مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توهین مجله شارلی ابدو گفت: از منظر شخصی، فردی و روان شناختی؛ وقتی انسانی در میدان منطق و اصول، اخلاق، مدنیت و عقلانیت کم می آورد، طبیعتا رو به ناسزا و فحش می آورد و در تعامل بین افراد نیز این موضوع بسیار طبیعی است. کسانی که کم می آورند شروع به فحاشی می کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که در حوزه مدنیت، اخلاق و منطق فقیر هستند، رو به خشونت کلامی یا فیزیکی می آورند. غربی ها بارها رفتارشان در این حوزه اثبات شده است. وقتی کم می آورند شروع به ناسزا و فحاشی می کنند.

 

وی ادامه داد: اهداف آنها در منطقه به در بسته خورده است، تیرشان به سنگ خورده است و به سمت و سوی خودشان کمانه کرد. علیه ما جنگ راه انداختند، ترور کردند، اعتراضاتی در کشور شکل دادند اما تمامی نقشه هایشان توسط مردم خنثی شد و به همین دلیل نیز عصبانی شدند و شروع به ناسزا و فحش علیه مقامات عالی رتبه کشور ما کرده اند.

 

وی بیان کرد: توهین و اهانت علیه مقامات کشور ایران خشونت کلامی آنهاست. ما این اقدامات را محکوم می کنیم و معتقدیم از کوزه همان تراود که در اوست. اینها ماهیت و هویت خودشان را با توهین به رهبر معظم انقلاب نشان دادند و مطمئن باشند با این رفتارها به جایی نمی رسند.

 

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: دنیا آنها را می شناسد و ماهیت شان برای همه مشخص است.

کد خبر 1245489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha