برگزاری مراسم جشن من و مادرم همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)

شعبانی از برگزاری مراسم جشن با عنوان «من و مادرم» همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در اراک خبر داد.

علیرضا شعبانی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت زهرای مرضیه (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همین مناسبت برنامه های فرهنگی، آموزشی، مسابقات مختلف و ... ویژه بانوان و دختران در نظر گرفته شده است که در این ایام برگزار می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همچنین به برگزاری ویژه برنامه من و مادرم اشاره کرد و افزود: این جشن بزرگ ویژه مادران سرپرست خانواره به همراه فرزندان دختر است که در روز سه شنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای شهر اراک واقع در شهر صنعتی برگزار می شود.

 

وی همچنین به برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) در استانداری مرکزی اشاره کرد و گفت: این جشن همراه با تجلیل از مادران شهدا و بانوان نمونه شهر اراک برگزار می شود.

 

شعبانی اضافه کرد: در این مراسم  شرکت کنندگان از بیانات حجت الاسلام براتی زاده از سخنرانان برجسته کشوری بهره مند می شوند و کربلایی عباس ملک محمدی نیز به مولودی خوانی خواهد پرداخت.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه این جشن همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز به شرکت کنندگان است، ادامه داد: برپایی نمایش عروسکی گروه انتظار نور و اجرای عموبهاری، مجری رسانه ملی از دیگر برنامه های این جشن است.

 

وی اضافه کرد: این جشن در روز چهارشنبه 21 دی ماه از ساعت 14 در سالن اجتماعاتذ پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار میشود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

کد خبر 1245797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha