ساخت و نصب المان ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد

حجت الاسلام هاشمی، گفت: المان ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد ساخته و نصب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۲۰دی) در اولین همایش «کودک در پرتو قواعد بشر دوستانه»، به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه ۶۸ دانش آموز بی گناه در بروجرد، با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز مادر ، روز مادر را به تمامی مادران این سرزمین به ویژه مادران شهدا تبریک گفت.

 

مدیرکل ومسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 68 شهید دانش آموز بروجرد افزود: در سال 68 شهادت این دانش آموزان در بروجرد کربلای ثانی را ایجاد کرد.

 

وی عنوان کرد: مادرانی که در سال 68 فرزندان خود را به مدرسه می فرستند و منتظر بازگشت آنها بودند، که به ظاهر بر نگشتند ولی در عالم باطن همیشه بودند.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه این مدرسه باید حرم می شد و حریم پیدا می کرد، عنوان کرد: در این زمینه کوتاهی شده است، المان این مدرسه ساخته و نصب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در دولت انقلابی هستیم و صدای دولت انقلاب مطالبه حق است، گفت: در بروجرد باید عالمانه و حکیمانه ندای  «یا لثارالحسین» بلند شود.

 

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: ما به دنبال حق و رسوا کردن جبهه دشمن هستیم، دنبال باز کردن و روشن شدن ماهیت پرونده ای هستیم که یک عمر اسم آن حقوق بشر گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ندای مکتب زینب کبری و صدای خون خواهی بلند شده است، گفت: مجامع بین المللی کوتاهی می کنند ولی این پرونده تا ابد باز است، تا روزی که به دست صاحب اصلی آن برسد یک روزی باید پاسخ بدهند.

کد خبر 1245889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha