فیلم از جمله هنرهایی است که می‌تواند ماندگاری را رقم زند

نوروزی گفت: فیلم از جمله هنرهایی است که می‌تواند ماندگاری را رقم زند و در این میان اگر می‌خواهیم هنر واقعی را معرفی کنیم فیلم کوتاه و مستند بهترین ابزار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، دیروز عصر، (۲۰ دی ما)، در مراسم تجلیل از سینماگران برگزیده استان، که با حضور پیشکسوتان و فعالان عرصه سینما برگزار شد، اظهار کرد:فیلم از جمله هنرهایی است که می‌تواند ماندگاری را رقم زند و در این میان اگر می‌خواهیم هنر واقعی را معرفی کنیم فیلم کوتاه و مستند بهترین ابزار هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: باید از تجربیات پیشکسوتان سینمای استان استفاده کرد و نگاه به تلاش پیشکسوتان سینمای استان انسان را امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: این تلاش و امیدواری آن ها نشان می دهد  که آنان پس از سال‌ها، همچنان عاشقانه کار می‌کنند.

نوروزی گفت: تلاش این قشر از هنرمندان آینده روشنی را در عرصه این هنر صنعت ترسیم کند.

گفتنی است؛ در این مراسم از فاطمه شکری، احد عبادی، پیمان عباس زاده، باقر پیران، رامین اصغری و احسان مهدیان به عنوان پیشکسوتان سینما و سروش باغبانی، زانیار محمدی نکو، محمد مستوفی، یعقوب اکبریان، محمد رضا میناپور، امین حق مرادی و ‌آرمین مرادی به عنوان فیلمسازان برگزیده با اهدای لوح تقدیر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1245996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha