نانوایی های شیروان پخت شیفت صبح را تعطیل کردند

معاون امور عمرانی فرماندار شیروان گفت: طبق مصوبه مدیریت بحران شهرستان، به علت افت فشار گاز، نانوایی های شیروان پخت شیفت صبح را تعطیل کردند.

سیدهادی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این اقدام با توجه به سرمای شدید و بی سابقه و رشد چند برابری مصرف گاز خانگی که با افت شدید فشار گاز در اکثر مناطق شهری و روستایی در استان همراه بوده، انجام شده است.

 

 

معاون امور عمرانی فرماندار شیروان عنوان کرد: پیرو مصوبه ستاد شهرستانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، مقرر شد همه خبازی های سطح شهر شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه را در شیفت صبح تعطیل و سهمیه شیفت صبح  در شیفت ظهر و عصر توسط نانوایی ها پخت شود.

 

 

محمدی خاطرنشان کرد: از همشهریان محترم خواهشمندیم نسبت به تهیه نان مورد نیاز روزانه در شیفت ظهر و عصر اقدام کنند.

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش دما، مصرف گاز از عصر روز گذشته مجدد در شهرستان روند افزایشی گرفته است و تاکنون هیچ گونه قطعی گاز از شهرها و روستاهای شهرستان گزارش نشده است.

 

 

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان شیروان تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد  و پیش بینی های لازم در سطح شهرستان اندیشیده شده است و اکیپ های پایش مصرف گاز نظارت ها را از شب گذشته تشدید ‌کرده‌اند.

 

 

محمدی بیان کرد: همزمان با افزایش مصرف گاز، مصرف برق هم افزایش قابل توجهی داشته که بنابر احتیاط در مناطقی که احتمال کاهش و یا قطعی گاز وجود دارد تمهیدات لازم جهت تقویت خطوط برق رسانی اندیشیده شده است.

 

 

وی ادامه داد: از همشهریان عزیز میخواهیم نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا انشالله با قطعی گاز مواجه نشویم.

 

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1246537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha