برنامه ریزی عالمانه برای اجرای برنامه های متنوع در ایام الله دهه فجر در سطح مدارس

عزت خواه از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع در دهه پرشکوه فجر در راستای انتقال مفاهیم انقلاب و معرفی حوادث آن دوران به نسل های جدید در سطح مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران و با حضور معاونین، روسای شهرستانها و مناطق، روسای ادارات ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: سهل ترین و ارزان ترین راه برای بهبود تمامی شاخص‌های یک جامعه، آموزش و پرورش است.
 

حسنعلی عزت خواه آموزش و پرورش را محور تحول در جوامع بشری دانست و بیان کرد: اگر به دنبال آن هستیم که جامعه‌ای سالم و به‌ دور از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم، باید به مدرسه توجه نموده و در آن سرمایه‌گذاری کنیم.
 

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری مرحله نخست کنکور در روزهای 29 و 30 دیماه در سطح استان هستیم، گفت: با بسیج امکانات از همه ظرفیت ها برای برگزاری سالم کنکور استفاده کنید .
 

عزت خواه خواستار توجه ویژه روسای آموزش و پرورش به جشنواره ها و المپیادهای دانش آموزی شد و افزود: سنجش به موقع نوآموزان بدو ورود به دبستان در دستور کار قرار گیرد .
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود 30 هزار نفر دانش آموز در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند، خطاب به روسای آموزش و پرورش، گفت: توجه و نظارت بر مدارس غیر دولتی را سرلوحه خود قرار دهید و با آنها ارتباط خوبی داشته باشید.

 

وی توجه به روابط عمومی ها برای انعکاس مطلوب برنامه های آموزش و پرورش را یادآور شد و گفت: شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش را در همه شهرستانها تشکیل دهید و با اطلاع رسانی به موقع و به هنگام، زمینه را برای روشنگری افکار عمومی و بیان خدمات آموزش و پرورش فراهم نمایید.
 

عزت خواه تعامل و هماهنگی همه واحدهای اداری برای ایجاد همگرایی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمندسازی مدیران و معلمان بستر را برای آموزش مطلوب دانش آموزان فراهم کنید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه ریزی برای دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در مدارس را مهم دانست و اظهار کرد: انتقال مفاهیم و تبیین شرایط پیروزی انقلاب اسلامی و بیان خدمات نظام اسلامی در طول 43 سال گذشته برای نسل های جدید یک ضرورت است.
 

وی خواستار تلاش و برنامه ریزی عالمانه، هوشمندانه و هنرمندانه برای تبیین روزهای پرشکوه فجر انقلاب اسلامی در مدارس شد.
 

عزت خواه در پایان از میزبانی خوب آموزش و پرورش گچساران در برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.
 

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقاء سلامت اداری نیازمند نظارت همگانی بر اجرای دقیق قوانین ومقررات اداری است.
 

محمد دانشی نسب با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگ عمومی جامعه بسیار موثر است و می‌تواند نقش بسیار مهمی در این حوزه ایفا کند، افزود: تلاش می کنیم با پاسحگویی مناسب به ارباب رجوع، رضایت مندی مطلوب را از دستگاه تعلیم و تربیت را فراهم کنیم.
 

وی حضور مستمر و به موقع و ایجاد حس نظارت همراه با سرعت و دقت را از برنامه های کاری اداره ارزیابی عملکرد عنوان کرد و گفت: وظیفه آموزش‌ و پرورش، تعلیم و تربیت نسل‌ آينده است و برای فرهنگ سازی در حوزه سلامت اداری باید نظارت همگانی شکل بگیرد.
 

گفتنی است در این نشست معاونین و روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق گزارشی از ماموریتهای حوزه کاری خویش ارائه دادند.

کد خبر 1246643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha