آخرین وضعیت راه های قزوین/مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

حق لطفی گفت: با توجه به بارش برف در استان که از ساعت ۲ بامداد آغاز شده است عملیات برفروبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان قزوین بیان کرد: از ساعت ۲ بامداد شاهد بارش برف در محورهای استان قزوین هستیم و در حال حاضر در همه محورهای استان و جاده های ارتباطی استان بارش برف را داریم و در نقاط مرتفع و گردنه ها برف با کولاک همراه است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ادامه داد: همه تیم های راهداری ما از ساعت ۲ بامداد در حال انجام عملیات بازگشایی و برفروبی راه های شریانی استان هستند و خوشبختانه همه راه های شریانی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و در برخی مواقع با توجه به وضعیت بارش برف گاهی کندی حرکت خودروها را داریم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت جوی و پیش بینی اعلام شده این بارش برف و کولاک تا عصر ادامه دارد بنابراین هم استانی ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

حق لطفی تأکید کرد: در صورتی که هموطنان سفر ضروری دارند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و  قبل از سفر از سامانه ۱۴۱ وضعیت راه ها را استعلام کنند تا ان شاالله سفر بی خطری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه همکاران راهداری از شب گذشته و در حال حاضر هم دارند کار می کنند و عملیات برفروبی و نمک پاشی به طور مرتب ادامه دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص راه های روستایی توضیح داد: تمامی همکاران ما در راه های شریانی و اصلی کار می کنند و اولویت ما با باز نگاه داشتن راه های شریانی است و به محض اینکه راه های شریانی به نقطه مطلوب برسد و بارش برف قطع شود برای محورهای روستایی اقدام می شود.

 

وی یادآور شد: پیش بینی می شود ان شاالله از فردا تیم های راهداری هماهنگ شوند تا بازگشایی راه های روستایی را داشته باشند.

 

کد خبر 1246739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha