معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به سربیشه می آید

فرماندار سربیشه با اشاره به ۲۶ دی که به نام روز سربیشه نامگذاری شده است، گفت: به همین مناسبت فردا معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مهمان سربیشه است.

محمدرضا لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به 26 دی ماه روز سربیشه از حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری فردا در این شهرستان خبر داد.

 

فرماندار سربیشه از اقدامات انجام شده به مناسبت هفته فرهنگی و مراسم نکوداشت روز سربیشه به برگزاری یادواره 20 شهید عملیات کربلای 5 شهرستان سربیشه در مهدیه این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مراسم با سخنرانی استاندار خراسان جنوبی و مداح کشوری «مجتبی رمضانی» برگزار می شود.

 

وی برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه شهرستان با حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی(فردا)، رونمایی از کتاب دکتر یاوری (امروز عصر) و برگزاری شب فرهنگی مود(امشب) را از دیگر برنامه های پیش رو اعلام کرد.

 

به گفته لکزایی به همین مناسبت تاکنون جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، افتتاح نمایشگاه ظرفیت های شهرستان، مسابقه آشپزی، شب فرهنگی درح و... برگزار شده است.

 

وی یادآور شد: در مسابقه آشپزی 11 گروه شرکت و در نهایت 3 گروه برتر در پخت غذاهای محلی به عنوان گروهای برتر معرفی شدند.

 

فرماندار سربیشه تأکید کرد: برنامه های اجرا شده در این هفته با همکاری و همراهی مردم، خیران و سرمایه گذاران و به صورت مردمی اجرا شده است.

 

 

کد خبر 1246793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha