شرایط اسکان برای افراد بی سرپناه و معتادان متجاهر در البرز فراهم است

محمدی فلاح با اشاره به اینکه شرایط اسکان برای افراد بی سرپناه و معتادان متجاهر در البرز فراهم است گفت: مراگز گذری کاهش آسیب و مراکز سرپناه شبانه با نظارت بهزیستی در خدمت افراد بی خانمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، وجیهه محمدی در جمع خبرنگاران طی بازدید از مرکز نگهداری افراد بی خانمان که دوشنبه ۲۶ دی انجام شد گفت: مراگز گذری کاهش آسیب و مراکز سرپناه شبانه با نظارت بهزیستی در خدمت افراد بی خانمان است. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: اداره کل بهزیستی مراکزی را نیز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در نظر گرفته است که معتادانی که تمایل به ترک ندارند و دارای رفتارهای پرخطر هستند در این مراکز خدمات بهداشتی و آموزشی دریافت می کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به افراد بی خانمان با توجه به برودت هوا و بی سرپناهی آنان بیان کرد: در این مرکزها چند وعده غذای گرم روزانه، امکانی برای استراحت، استحمام، توزیع لباس و پوشاک، پانسمان و آموزش های لازم ارائه می شود.

 

وی توضیح داد: افراد بی سرپناه با حمایت مردم و خیران در این ایام سرد سال که برودت هوا بسیار بالا است خدمات دریافت می کنند.

 

محمدی فلاح تصریح کرد: ظرفیت این مراکز برای پذیرش ۴۰ نفر است که انتظار می رود با اقدام های صورت گرفته شاهد ارتقاء این میزان ظرفیت باشیم. 

 

گفتنی است، مرگز گذری کاهش آسیب های اجتماعی مهرگستر واقع در کرج، ماهدشت، ابتدای بلوار سرداران جنب بیمه نمایندگی ایران از ساعت ۹ تا ۱۴ خدمات ارائه می دهد.

 

همچنین مرگز گذری کاهش آسیب رستا در اسلام آباد پس از ۲۰ متری شریعتی، سرپناه ساحل در جاده قزلحصار، خیابان محمدتقی پس از پارک جنب کمپ کاج، سرپناه شبانه و کاهش آسیب تولد دوباره واقع در فردیس خیابان اسکویه میان بلوار اول و دوم نیز به صورت شبانه روز در خدمت افراد مددجو است. 

 

 

 

کد خبر 1247008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha