حضور در بین مردم از ویژگی های اصلی دولت است

حسنی با بیان اینکه حضور در بین مردم از ویژگی های اصلی دولت است، گفت: ارتباط مستمر با معتمدان، مردم، جوانان و نوجوانان جزو اولویت‌های بخشداران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، عصر امروز(۲۶ دی) در همایش بخشداران سراسر استان اظهار کرد: در بین مردم بودن  از ویژگی های اصلی دولت است و مسئولان استان هم در این راستا حرکت می کنند.

 

محمد سبحان حسنی با بیان اینکه حوادث اخیر با حضور به موقع مسئولان و مردم به خوبی در استان مدیریت شد، ابراز کرد: توجه به قانون و اجرای قانون مورد تاکید دولت است.

 

وی با اشاره به اینکه بخش امانتداری در انتخابات اولویت اصلی بخشداران برای سال آینده باشد، یادآور شد: نیازمندی های هر بخش باید توسط بخشداران شناسایی و پیگیری شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: آسیب های اجتماعی در حوزه بخش ها باید شناسایی شود، ارتباط مستمر با معتمدان، مردم، جوانان و نوجوانان جزو اولویت‌های بخشداران باشد.

 

حسنی با اشاره به اینکه مشکلات و نیازمندی های مردم برای حل آنها بررسی شود، بخشداران وظایف ادارات مستقر در سطح بخش ها را رصد کنند، افزود: پاسخگویی و ابراز رضایت مردم در سطح ادارات از مهمترین اولویت‌های بخشداران باشد.

 

وی با بیان اینکه بخشداران نسبت به نقاط ضعف و قوت هر منطقه و شاخص ها را ارائه کنند، ابراز کرد: برای حل نزاع های فردی و گروهی در شهرها، از ظرفیت‌های بزرگان و مصلحان استفاده شود.

 

معاون سیاسی و  امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه حل و فصل مشکلات مردم و حل آسیب ها جزو شاخص های ارزیابی بخشداران است، گفت:  خروجی همه کارها باید رضایت مندی مردم باشد، این مهم جزو اولویت‌های بخشداران باشد.

 

حسنی با اشاره به اینکه آخرین وضعیت روستاها در شاخص ها و بخش های مختلف با مستندات لازم گزارش شود، خاطرنشان کرد:  بر اساس همین گزارش ها اختصاص اعتبارات لازم به روستاها تزریق می شود.

کد خبر 1247285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha