کنگره‌های شهدا بزرگترین عملیات فرهنگی دفاع مقدس است

خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری کنگره های شهدا و گرامیداشت یاد، نام و مرام آنها بزرگترین و بهترین عملیات فرهنگی هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازتبریز، عابدین خرم در نشست ستاد اجرایی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی، افزود: باید توجه داشت که هیچ مراسم و رویدادی نزد مقام رهبری مهمتر از بزرگداشت شهدا نیست و ایشان علاقه وافری به برگزاری چنین آیین هایی دارند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه و مناسب کنگره شهدای آذربایجان شرقی در آبان ماه سال آینده، اظهار داشت: به لحاظ کمی و کیفی این کنگره باید در شان و مقام شهدای والا مقام استان برگزار و برکات فرهنگی و احتماعی آن در سراسر استان جاری و ساری شود.

خرم، مشارکت تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی در این کنگره را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه چنین آیین هایی مساله ای ارزشی، انقلابی، دینی و ملی است، یادآوری کرد: تمامی ادارات و سازمان های استان موظف هستند اولویت اول خود را به برگزاری باشکوه این کنگره و تامین امکانات آن قرار دهند.

وی تبیین حفظ ارزش ها و آثار دفاع مقدس، برانگیخته شدن آحاد جامعه به خصوص جوانان و مشارکت ادارات و سازمان ها در برگزاری این کنگره را مورد اشاره قرار داد و گفت: توجه به تحقق اهداف کنگره و نیز حفظ، احیا و صیانت از یادگارهای شهدای دفاع مقدس باید در اجرای این کنگره مدنظر قرار بگیرد.

کد خبر 1247461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha