امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان

نجفی بابادی، از امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان خبر داد و گفت: با همکاری ستاد مدیریت بحران و شهرداری آبادان اقلام زیستی و بسته های خوراکی در میان خانواده های آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، امیرعباس نجفی بابادی عصر امروز پنج شنبه (۲۹ دی) در حاشیه توزیع اقلام حمایتی به آسیب دیدگان ناشی از بارندگی اخیر آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به بارندگی اخیر در سطح استان خوزستان به ویژه شهر آبادان، امداد رسانی به خانواره های آسیب دیده متاثر از این بارندگی توسط عوامل امدادی و نجات گران جمعیت هلال احمر استان خوزستان و شعبه آبادان انجام شد.

 

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: هم اکنون نیز در حال امدادرسانی به خانواده های ساکن در کوی ولیعصر (عج) آبادان (منازل دویستی ها) هستیم که اقلام زیستی و مواد خوراکی در اختیار خانوارهای آسیب دیده بارندگی قرار می گیرد.

 

وی از امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان خبر داد و تصریح کرد: این اقلام شامل پتو، موکت، بخاری، بسته های خوراکی، برنج و ... بود که در میان خانواده های آسیب دیده ناشی از بارندگی توزیع شد.

 

نجفی بابادی، به همراهی اعضای ستاد مدیریت بحران و شهرداری آبادان اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری بسیار خوب اعضای ستاد مدیریت بحران و شهرداری آبادان خوشبختانه توانستیم امدادرسانی مطلوب و مناسبی را به مردم حادثه دیده ارائه دهیم.

 

کد خبر 1247665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha