کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار می شود

بهرام مسلمی مهنی از برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان خبر داد و گفت: با حضور اساتید برجسته تهران کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار می شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه خبر داد و گفت: با حضور اساتید برجسته تهران کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه این کارگاه ها روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری در جیرفت و کهنوج برگزار می شوند، افزود:  ۱۳ بهمن ماه کارگاه آموزش تکنیک های مصاحبه در شهرستان کهنوج و ۱۴ بهمن ماه نیز کارگاه آموزش گزارش نویسی در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این کارگاه ها می توانند به  حوزه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

 

مسلمی مهنی از اصحاب رسانه به عنوان بازویی توانمند یاد کرد و گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از دید خبرنگاران پنهان نمی ماند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه دغدغه خبرنگاران در حل مشکلات مردم قابل تقدیر است، اظهار کرد: قطعا با همکاری و همراهی خبرنگاران می توان نقاط ضعف هر حوزه ای را شناسایی کرده و به رفع آن کمک کرد.

 

وی در خاتمه یکی از رویکردهای این اداره کل در حوزه رسانه را توجه به توانمندسازی خبرنگاران و ارتقای جایگاه آنها به خبرنگاران حرفه ای دانست و عنوان کرد: به همین منظور در نظر داریم کارگاه گزارش نویسی و مصاحبه ویژه خبرنگاران جنوب کرمان را برگزار کنیم.

کد خبر 1247695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha