ارتش‌های ایران و پاکستان می‌توانند امنیت پایدار را در منطقه به ارمغان بیاورند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه تعاملات میان ایران و پاکستان الگوی خوبی برای سایر کشورهای مسلمان است، گفت: ارتش‌های ایران و پاکستان می‌توانند امنیت پایدار را در منطقه به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار ناوگروه آموزشی پاکستانی که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به وجود ارتباطات مناسب میان کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر کشورهای مسلمان و منطقه باشد.

 

وی افزود: ظرفیت‌های جهان اسلام بسیار گسترده است که می‌توان با افزایش ارتباطات و روابط مستحکم سیاسی و اقتصادی، از این ظرفیت‌ها به نفع کشورهای منطقه و در راستای منافع مشترک این کشورها استفاده کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تامین پایدار امنیت منطقه را در راستای منافع مشترک توصیف کرد و ابراز کرد: قرن‌هاست که خود کشورهای مسلمان امنیت منطقه را تامین و حفظ کرده‌اند و امروز با عنایت به قدرت‌های جهان اسلام و توانمندی‌ ارتش‌ کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی، می‌توان این امنیت پایدار را به ارمغان آورد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده بیان کرد: در میان ارتش‌های مسلمان، ایران و پاکستان دو قدرتی هستند که می‌توانند در راستای تامین امنیت نقش آفرینی کنند به همین جهت تقویت مناسبات میان این دو کشور برادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی، ارتباطات و تعاملات میان ایران و پاکستان را در راستای منافع جهان اسلام دانست و تشریح کرد: کشورهای مسلمان به واسطه دارا بودن‌ ظرفیت‌های نظانی، سیاسی و اقتصادی که دارند می‌توانند نقش مهمی را در جهان ایفا کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1247720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha