ایجاد جنگ ترکیبی و ناکارآمد نشان دادن نظام از  اهداف مهم دشمن در فتنه اخیر بود

امام جمعه موقت بجنورد ایجاد جنگ ترکیبی و ناکارآمد نشان دادن نظام را از اهداف مهم دشمن در فتنه اخیر خواند و گفت: به کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی با اتکا به خداوند و دانشمندان توانسته به بسیاری از دستاوردهای علمی، پزشکی،هوا و فضا ونظام دست یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی امروز(۳٠دی ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد،  با تاکید بر رعایت تقوای الهی، به نزدیک شدن به ماه پر خیر و برکت رجب اشاره کرد و گفت: نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) بر بهره گیری از برکات این ماه نورانی تاکید بسیاری داشتند.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد افزود: باید به عنوان مسلمان تلاش کنیم تا از هر لحظه این ماه پر فیض استفاده کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه روزه گرفتن در این ماه بسیار پر فضیلت است، اظهارکرد: بنابر روایات و احادیث ائمه(ع) اگر کسی توان روزه را ندارد می تواند هر روز با صدقه دادن یک قرص نان، از ثواب آن بهره مند شود.

 

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی در ادامه به اغتشاشات اخیر کشور از سوی استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: دشمنی نظام استکبار جهانی علیه این نظام همیشه بوده و هست و در فتنه اخیر نیز تلاش داشتند ارزش های دینی و اسلامی را در بین مردم به ویژه جوانان کم رنگ کنند.

 

 

وی تصریح کرد: بر خلاف تمامی این تلاش ها ملت ایران همواره بیدار و آگاه بوده و به خوبی ثابت کرد که پای اسلام و آرمان های انقلاب است.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد همچنین ایجاد جنگ ترکیبی و ناکارآمد نشان دادن نظام را از دیگر اهداف دشمن در فتنه اخیر خواند و بیان کرد: به کوری چشم استکبار جهانی، ایران اسلامی با اتکا به خداوند و جوانان معتقد و دانشمند توانسته به بسیاری از دستاوردهای بزرگ علمی، پزشکی،هوا و فضا و نظامی دست یابد.

 

آرزو یوسفی

کد خبر 1247768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha