اقدام اتحادیه اروپا تحریم ملت ایران است

سردار عبدالله پور با بیان اینکه اتحادیه اروپا با تحریم سپاه پاسداران دنبال‌رو سیاست آمریکا است گفت: اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه، در واقع تحریم ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی ایتاندار گیلان امروز (یک‌شنبه،۲ بهمن) در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان حضور یافته و با سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

 

سردار عبدالله پور در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، گفت: این اقدام اتحادیه اروپا در واقع تحریم ملت ایران است زیرا سپاه در تمامی عرصه و بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، برف و کرونا در کنار ملت ایران بوده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تمامی اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف بر پایه مردم و با کمک مردم  است بر لزوم توجه به همکاری، وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا با تحریم سپاه پاسداران دنبال‌رو سیاست آمریکا است، تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد مبنای حقوقی و نشان دهنده استیصال استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارهای جنگ سخت و نرم است.

 

عبدالله پور تلاش دسمن در منزوی کردن ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهارکرد: کشورهای غربی و استکبار هر اقدامی که می‌شد علیه نظام انقلاب اسلامی و مردم انجام داده‌اند و این اقدام نیز تکمیل پازل جنگ روانی است که قطعا شکست خواهد خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده و بلکه با وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان‌های نظامی و غیر نظامی، عزم و اراده ما در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف کشور بیشتر خواهد شد.

 

عبدالله‌پور تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه از سوی اروپا را نشان دهنده مسیر رو به تعالی مردم و انقلاب دانست و تاکید کرد: سپاه، دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه با وحدت بیشتر به سمت پیشرفت و توسعه کشور حرکت می‌کنند.

 

کد خبر 1248154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha