تبیین آرمان های انقلاب برای کودکان و نوجوانان در برنامه های دهه فجر مورد تاکید است

به گفته دارایی، برنامه های دهه فجر با محوریت ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی فرهنگی در تعظیم شعائر و فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، شیرین دارایی امروز در اولین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر به تبیین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان پرداخت.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی در قالب برگزاری بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهداف برنامه های دهه فچر امسال است، گفت: این برنامه ها با محوریت ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی فرهنگی در تعظیم شعائر و فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود.

 

به گفته وی، برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق آنان به نقش‌آفرینی در برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های زیادی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نمایش فیلم‌های انقلاب، قصه گویی، برگزاری نمایشگاه، معرفی شخصیت و وقایع، جنگ شادی از برنامه‌های دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در قالب بخش‌های مختلف فرهنگی هنری ادبی و پژوهشی  اجرا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1248275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha