۱۱۲ واحد مسکونی مددجویی به مناسبت دهه فجر در استان زنجان به بهره برداری می رسد

به گفته صالحی، به مناسبت دهه فجر ۱۱۲ واحد مسکونی مددجویی و ۴ هزار طرح اشتغالزایی افتتاح و ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به برنامه های پیش بینی شده دهه فجر در کمیته امداد استان زنجان اشاره و اظهار کرد: به همین مناسبت 112 واحد مسکونی مددجویی به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افتتاح 4 هزار طرح اشتغالزایی و اهداء 44 سری جهیزیه به نوعروسان در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تبیینی دهه فجر، برگزاری جلسات تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور روحانیون، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا برای این ایام پیش بینی شده است.

 

وی از برگزاری برنامه‌هایی تبیینی در ۵۶۰ دهیاری استان زنجان خبر داد و گفت: برگزاری جشن‌های مردمی دهه فجر و همچنین اجرای جشن‌های محلی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با این ایام مبارک اجرا می‌‎شود.

 

به گفته این مسئول، حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و ارائه خدمات رایگان پزشکی و غربالگری به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان است.

 

صالحی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر غربالگری بینایی ۱۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان انجام می‌‎شود، گفت: ۵۰۰ نفر از این افراد مجریان طرح‌های اشتغال و ۸۰۰ نفر هم دانش آموزان عزیز تحت حمایت هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به دو هزار و  ۳۴۹ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است .

 

این مسئول تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶۰ دانشجو و ۳۳ طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد:  بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال تاکنون ۶۵  وام تحصیلی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت و معرفی به بانک به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

 

 

کد خبر 1248530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha